Z giełdy. Słomczyn
            
				Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota. 
Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota. Atutami tych ostatnich były nieduże przebiegi i pełna dokumentacja serwisowa. Na ciężarowym placu poważne rozmowy toczyli właściciele małych wywrotek i dystrybucyjnych podwozi z zabudowami kontenerowymi.
  
    
    
    
      | MB Atego 5.7 TD | 
      1998 / 447 | 
      kontener | 
      52,5 tys. zł | 
    
    
      | MAN 8.174 4.6 TD | 
      2000 / 126 | 
      wywrotka | 
      78,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      2001 / 196 | 
      kombi | 
      28,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2001 / 241 | 
      rama | 
      42,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 
      2002 / 167 | 
      kombi | 
      31,1 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2002 / 1114 | 
      kombi | 
      36,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 HDI | 
      2003 / 167 | 
      kombi | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2004 / 96 | 
      kombi | 
      24,6 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2004 / 110 | 
      kombi | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2006 / 33 | 
      kombi | 
      29,5 tys. zł |