Z giełdy. Przeźmierowo
            
				W niedzielę dopisali zarówno klienci, jak i oferujący auta użytkowe. Nie oznacza to jednak, że każdy chętny znalazł dla siebie odpowiedni samochód. Brakowało niektórych modeli małych dostawczaków (np. VW Caddy), jak i samochodów azjatyckich o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Wśród tanich aut podobało się kilka Fordów Transitów z początków ubiegłej dekady. Spora podaż sprawiała, że sprzedający byli gotowi do negocjacji.
W niedzielę dopisali zarówno klienci, jak i oferujący auta użytkowe. Nie oznacza to jednak, że każdy chętny znalazł dla siebie odpowiedni samochód. Brakowało niektórych modeli małych dostawczaków (np. VW Caddy), jak i samochodów azjatyckich o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Wśród tanich aut podobało się kilka Fordów Transitów z początków ubiegłej dekady. Spora podaż sprawiała, że sprzedający byli gotowi do negocjacji. Podobnie z "blaszakami" MB Sprinter pochodzącymi z drugiej połowy lat 90. Sporo osób gromadziło się przy tanich, cztero-, pięcioletnich Oplach Vivaro (37-46 tys. zł), nielicznych Fiatach Ducato oraz francuskich furgonach. W grupie małych samochodów prym wiodą auta francuskie, choć wystawionym "bliźniaczym" Citroenom Berlingo i Peugeotom Partnerom można było zarzucić zaniedbane szoferki, mokre silniki i sfatygowane ogumienie.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1990 / 274 | 
      skrzynia | 
      6,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1992 / 326 | 
      furgon | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.9 D | 
      1996 / 194 | 
      furgon | 
      12,2 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1996 / 215 | 
      furgon | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1997 / 268 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 D | 
      1998 / 390 | 
      kontener | 
      40,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1999 / 176 | 
      furgon | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      2000 / 185 | 
      kontener | 
      36,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2002 / 149 | 
      furgon | 
      59,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      2004 / 130 | 
      furgon | 
      61,5 tys. zł |