Z giełdy. Przeźmierowo
            
				W minioną niedzielę przyglądaliśmy się samochodom z zabudowami skrzyniowymi, których było więcej niż zwykle. Dominowały pojazdy z ponaddziesięcioletnimi życiorysami. Z nich najbardziej podobały się oglądającym Volkswageny LT i Mercedesy Sprintery.
W minioną niedzielę przyglądaliśmy się samochodom z zabudowami skrzyniowymi, których było więcej niż zwykle. Dominowały pojazdy z ponaddziesięcioletnimi życiorysami. Z nich najbardziej podobały się oglądającym Volkswageny LT i Mercedesy Sprintery.
  
    
    
    
      | MB 309 2.9 D | 
      1991 / 415 | 
      skrzynia | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1994 / 296 | 
      skrzynia | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1996 / 267 | 
      skrzynia | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT46 2.5 TDI | 
      1996 / 185 | 
      skrzynia | 
      36,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 211 | 
      skrzynia | 
      28,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1998 / 252 | 
      skrzynia | 
      29,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midliner 4.1 TD | 
      1999 / 375 | 
      skrzynia | 
      48,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      2000 / 192 | 
      skrzynia | 
      41,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 TD | 
      2002 / 170 | 
      skrzynia | 
      41,0 tys. zł | 
    
    
      | Kia K2500 2.5 TD | 
      2003 / 152 | 
      skrzynia | 
      27,2 tys. zł |